نکات مهم خرید لباس پسرانه

نکات مهم خرید لباس پسرانه

نکات مهم در که خرید لباس پسرانه باید بدانیم

شما چه فکری می‌کنید، به نطر شما در خرید لباس کودک جنس، دوخت و رنگ مهمتر هستند یا دیگر موضوعات مثلا قیمت کالا و یا برند کالا؟ ما در این مقاله به شما هر آنچه نیاز از بدانید گفته‌ایم. پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

هرآنچه در این مقاله می‌خوانیم.

  1. راحت بودن لباس
  2. انتخاب درست سایز لباس
  3. جنس لباس
  4. سلیقه کودک

 

شما قطعا در انتخاب لباس پسرانه کار راحتی ندارید. چرا؟

به این دلیل که شما با گستردگی بالایی در رنگ و طرح رو به رو خواهید بود. لباس یا پوشاک کودک در چند نوع مختلف وجود دارد؛ مانند پیراهن ساده (آستین کوتاه و بلند)، انواع تیشرت، بلوز، کت و البته سرهمی و در آخر هم شلوارک و شلوار. با توجه به الگوی نسبتا یکسان در دوخت لباس بچه‌گانه ما هنوز شاهد تنوع بسیار بالایی در لباس پسرانه هستیم. طرح‌هایی مانند شخصیت‌های عروسکی، طرح پلیسی، کارتونی و حیوانات که برای خرید لباس پسرانه گزینه‌های خوبی هستند.

 

مهم خرید لباس پسرانه

 

راحت بودن لباس:

کودکان همیشه در حال تحرک و به خصوص بازی کردن هستند، به ویژه کودک پسر که شیطنت زیادی دارد. با این توضیح می‌شود گفت؛ مهمترین چیزی که در انتخاب کردن لباس پسر بچه باید به آن توجه کنیم، انعطاف و راحتی کودک است. لباسی که جذب هست و یا بسته باشد برای این آزادی و تحرک کودک محدودیت ایجاد می‌کند.

 

انتخاب درست سایز لباس:

اگر امکان مالی خوبی برای خرید لباس کودک خود دارید، از خرید لباس بزرگتر به دلیل جنبه اقتصادی آن خودداری کنید چرا که باعث کاهش جلوه آن می‌شود.

پس در خرید لباس پسرانه (نه لباس تنگ بخرید و نه لباس بزرگ)

 

انتخاب سایز لباس پسرانه

 

جنس لباس:

جنس لباس را با حساسیت بیشتری انتخاب کنید چون پوست کودک شما بسیار لطیف است. توصیه میکنیم لباس پسرانه از جنس کتان یا پنبه‌ای انتخاب شود تا حداقل آسیبی به پوست حساس کودک وارد نکند.

 

سلیقه کودک

سعی کنید برای کودک خود با توجه به مد روز (مثلا شخصیت‌های جدید کارتونی)، شخصیت شناخته شده، از رنگ مورد علاقه کودک هم استفاده کنید، اما از تکرار پرهیز کنید. با وجود قبول سلیقه کودک، خواسته او را نیز مدیریت کنید. (این کار را با دادن حق انتخاب در یک یا چند مورد به خصوص یا به مناسب خاصی انجام دهید).

 

انتخاب لباس پسرانه

 

ما در این مقاله مهمترین معیار در انتخاب پوشاک کودک در زمان خرید را عنوان کردیم، به نظر شما چه نکات خاص دیگری وجود دارد که باید به آن بپردازیم؟

لطفا در قسمت نظرات برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

مدیریت
ارسال دیدگاه